Oldalak

2013. május 20., hétfő

Már régóta...



ott figyelt a fonalas dobozomban ez a szépséges vörös moher buklé fonal . Sokszor kézbe vettem, majd újra és újra visszatettem. Túl merésznek éreztem. Nem voltam elég bátor ahhoz, hogy használjam.
Aztán elérkezett ez az időszak, amikor hónapokon keresztül nem született gyermek a két kezem között, mert az én apró Bors babámmal voltam elfoglalva minden időmben.
Igazából bevallom nem is volt hiányérzetem, olyannyira elbűvölt a pici babás időszak.
Persze most sem mondható olyan nagy fiúnak, hiszen 4 és fél hónapos, de most már készültem kérem. :) Vártam az alkalmat. S sikerült úgy alakítani a napokat, hogy babavarrásra is fussa.
Újra lendületbe jöttem!
Viszont úgy tervezem, hogy rendeléseket nem vállalok továbbra sem. Csak saját tempómban készítem a babákat. Így nem fog feszíteni a határidők kellemetlen érzése... Mert azért 3 gyerek, az 3 gyerek...
Szóval itt van Ő, a kis vöröske. Aki mit ne mondjak, egy nagyon vagány, energikus személyiség. :)






2 megjegyzés:

Severine írta...

What a lovely hair she has!!
Greetings Severine

Juci írta...

Thank you Severine! :)